stugfest

Fy fan va det svider i ögonen! Tror det är en blandning av tvål och sömnnbrist!
Snart blir det att krypa i kojs!
Men först ska jag tala om hur dagen lidit. Kim var snäller och skjutsade ut mig & Sanna till Forsbacka, Sofies stuga.
Jomen tjohej! Vi skulle gått från busshållplatsen annars, vilket vore säkert en mil!!
Väl där ute blev det 5-kamp direkt. Kom till 3-kamp innan det blev pause, som aldrig tog slut haha!
Vet inte, men tror mitt lag låg rätt bra till. Iaf vad gäller fjäsk delen hehe.
Senare kom Emelie, Jorma och Matti med valpen, Cleo! Sötaste vovven! ^^
Dom vart väl inte så långvariga direkt, men jag hade kul hela kvällen så ! :)
Sen åkte jag & Elin med dem när de drog.
Förlåt Sanna! Känns som om jag är en urusel kompis. Skuldkänslor till max! :/
Haha. Vi åkte fel några ggr innan vi kom till Hille. Hur bra får man vara?! haha. Så har jag bott här i 12år typ ;)
Lovade Emelie att jag skulle köra snabbjobb med hennes ponny imorgon. Så nu står klockan ställd på tidigt!
Haha kommer hem här i mörkret och ser att mor min fixat lite.
In i badrummet. Så har hon vart in i mitt rum och tagit den där reserv saken till vattenpipan, och lagt i handfatet.
Smart tror hon haha. Så kan ja iaf inte tappa nån mer piercing så den försvinner ;)
Nej nu har jag fyllehicka. Godnatt!


Den enda kärleken jag känner nu. Den enda mannen i mitt liv. Kommer snart att lämna mig!
Jag vet inte om det är över min egen kärlek eller över honom jag är mest ledsen.
Jag vet bara att det kommer bli ett av de hårdast slagen någonsin! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0