Björke

Idag åkte jag och mamma på besöksrunda i Björke. Första stoppet var hos mormor & morfar där vi tog oss en snabb fika. Sen vidare till kusin David som fyllde 15år (!) igår, men de va bara Benny där så vi fikade och stannade en timme och väntade på att David o Marita skulle komma hem, men de gjorde de aldrig så vi åkte vidare ut till byn.
Fanny hade fixat hästarna inkl. våra så ja fixade de som hon inte kunnat göra bara och körde Nitro. Intervalljobb. Han gick bra bitvis men flams/trams galoppa/bocka bara för ja hade check på, så de lär tränas mer med.
Kikade på en gammal Wallanderfilm med mamma mot kvällningen och ja fick svårt att hålla ögonen öppna redan vid sju, före halvåtta sov ja... vakta till vid åtta då melodifestivalen var. Blundade halvsov och lyssnade på alla låtar (mer eller mindre). Sen när de va dags för genomgång var jag klarvaken igen haha.
Tycker de hade endel bra låtar i år, men inte att rätt vann.

Nu lär jag nog sova, är ledig hela dagen imorgon inkl. Nitro ledig! Så lär få något gjort av dagen :)

Kommentarer
Postat av: sanna

tur att du skev att du var ledig annars hade jag glömt att jag skulle mocka :p

2010-03-14 @ 10:53:19
Postat av: Emma

sv: hahaha bra där! ;D

2010-03-14 @ 11:34:28
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0