näsblod och Kent

Duscha här för en stund sen och så bara poff började det störtblöda ur näsan! Alltså de bara forsta ut blod, hela handen, armen, badkaret, golvet, allt runtikring, för att inte tala om ansiktet vart fullt av blod!
Seriöst, de såg ut som en mordplats!
Mamma fick komma med en isbit som ja tröck mot näsan medan jag lutade huvet bakåt me de resulterade bara i att det rann ner i halsen..
De höll på sådär i kanske 10-15min..
Jag blöder nästintill aldrig näsblod, enda ggrna ja kan komma på har varit om ja dunkan i näspercingen eller nåt..
Nu har det blivit 3ggr på 3v.
Vet inte om de är kylan eller att jag anstränger mig ganska mkt på jobbet, de är ett tungt arbete.
Hursomhaver får vi se vadan de blir med det!

Iaf har vi fixat biljetter till Kent nu, så jag & Wirran ska på de den 3 mars här i Gävle :D
Underbara musik, kommer bli grymt! Såg de för två år sen när de var här och de va bäst!

Lär väl ta och sova nu, veterinären kommer imorgonbitti och kastrerar småtjurarna (som är stora nu iof) så jag jobbar väl hela dagen sulle jag tro. Godnatt.

Btw så vann Jackie & Patrick igår! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0