blir toookig

Gaah! Alltså de här tar ju nästan priset! Hade de inte varit för att jag har världens underbaraste lille ponny och gillar att ha lektioner hade jag fan slutat med det nu om inte tidigare!
Idag har vi kursavslutning sen får vi se. Pengar är tydligen allt det handlar om numera, kul hobby... nej tack.

I helgen var jag, Sanna och Gina på TLU II -pedagogik och metodik- i Stockholm. De var mest massa grupparbeten och vi var på hotellet, ett sketet Scandic i Bromma, hela tiden, men de va kul. Gillar gruppen :) hoppas få gå de återstående två kurserna med dem också.
Lite kul när vi kom in i receptionen och Maja L. från vår gamla media klass jobba där, it´s a small world!

Nä nu ska jag fortsätta kika på Tjenare Kungen som redan startat upp  bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Amundmaryam

Excellent site.

2011-05-13 @ 12:09:51
URL: http://amundmaryam.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0