köp och flyttning

Igår hade jag kurs. De fick köra mellan koner med Pax, Botino och Jamira. Det funkade jätte bra att ha med mira för jag satte en lugn elev som kusk :)

Idag var jag ner på stan vid tolv tiden för jag skulle köpa en ny mascara på Kicks bara för ja hade en 20% rabatt kupong på de. Köpte en Lancôme Hypnôse Drama mascara, 280:-! Så kom en som jobbade där och gjorde så jag kom ut från butiken betydligt fattigare. Vart att köpa en ansiktsrengöring med som också var Lancôme, Gel Eclat Clarifying Cleanser  för 255:-! men man fick ett gift set (värde 765:-) om man köpte två produkter från det märket. Därför + att säljaren vart väldigt "oh no, så får du inte göra!" när ja sa att jag tvättar ansiktet med tvål för tillfället. hehe. Har ju inte orkat köpa nytt och de tar sån tid!

Efter det for jag, Sanna, Elin & Natalia till de två sistnämnda för att hämta deras prylar och sedan till Stigslund för att flytta in sakerna i deras nya lägenhet. Ni hörde rätt. Elin & Natalia ska flytta ihop.
De va riktigt mysigt där faktiskt! :) Blir nog bra. Sen hämtade vi även upp Kim när vi skulle hämta andra lasset.
Jo, jag vet, smart att vi åkte fullsatt bil när den redan är så liten haha. Behöver kanske inte säga att de vart trångt? Så köpte vi Max som vi satt på deras golv och käkade. Mysigt ;)
Lagomt taggad man blev på att själv flytta hemifrån då! :(

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och sen kommer Emelie :)

                                   

             Kände att de blev så tomt så slänger in en schysst gammal låt! P.O.D. - Alive

Föresten blev jag sjukt pepp på att festa nu här på kvällningen! Alltså riktigt abstinens NÄstan! Kanske blir ut i helgen ändå? Fast jag ska jobba på valla på lördag. Kanske Quiz imorgon, någon?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0