stalltjänst och party

Ännu en helg passerad och jag är lagomt jävla sliten!
Haft stalltjänst på travet och de är så himlans mkt nya saker som tar en evighet att göra, en HEL timme bara uttagningen pga. täckesbyten på alla! >_<
+ att jag fixat Larsas hästar ute i byn bägge dagarna också..

igår var jag en sväng med Kim & Elin till köpis iaf. Sen skjutsade & hjälpte Elin mig med intagningen på travet mot att jag lärade festa. Orkade icke, såg fram emot en hemma kväll.. men å andra sidan hade jag ingen ork att ta bussen och fixa ponnysarna själv! satt dealen övervägde.
Förfesten vart hos Petra med trevligt folk :) sen taxi ner till Hangloose.
Hade faktiskt en jäkligt kul kväll! t.o.m på loose!
När vi skulle hem vart det snack om efterfest så jag & weris tog bara en vända bort för att pissa men vi hamna uppe hos Joel för det och blev kvar där en stund, vilket innebar att jag missade bussen hem med tjugo min och resten av folket försvunnit haha!
Gick till subway för att träffa Elin som hamnat där med Ilia och Micha, så de blev en stund med dem också.
Tiden tickade nog iväg bra mkt för vips var den halv fyra och jag & Elin stod med Micke på max haha.
Mor som redan var väckts pga. elins eländen var snäll och hämtade oss där :)
Med en snackande pratkvarn i sängen somnade vi inte fören halv fem?
07.00 ringde klockan och jag lära kliva upp och ta bussen till travet :(
2,5h sömn satte sina spår för jävlar va segt det var och bakis, om man ens hunnit nyktrat till?!
Fick iaf allting gjort och mådde lite bättre mot slutet när jag äntligen strax skulle få komma hem och sova igen. Men icke, vet inte varför men de vart inge av de.
Senare åkte jag med mor & Elin till sandviken och käka pizza place och besökte Emelie på hennes "jobb", hästbutik. Shoppa lite reflexer till hästen. Billigt! 70% rea ;)
Efter det direkt ut till stallet i byn, Elin hjälpte mig som tur var att fixa hästarna där!

Nä nu pallar inte min rygg mer så jag lär i sängs och kurera mig. Har planerat in att jag ska sova lääänge och sedan slappa framför teven (dhw och nya filmer!) ända tills kvällsjobbet kallar.
äll på att  avlida av smärta i ryggen sista boxarna igår i byn för ja slitit så mkt! gjorde ont idag efter ett tag också :(

Enda positiva för dagen är att jag beställt lite från h&m iaf! ;D

jag, danni, sandra och weris på hangloose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0