Körskolan första veckan

Nu har jag gått på intensivkurs på Driver i en vecka. Visst går det framåt, men jag har enheldel att träna mer på hehe. Egentligen är det väl det att jag blir så jäkla stressad som ställer till det, men har blivit oerhört mkt lugnare och säkrare bakom ratten nu :) dock kommer situationer jag måste träna lite mer på ännu.
Teorin funkar också bra. Har gjort riskettan också :)
Haft teori lektioner oså med Idol Alice ;) om de endå kunde vart Johan Palm! (a) hahahahahahahhaha ;D
Får se om jag kommer klara det på enbart nästa vecka också, eller om de behövs mer.. halkbanan är nästa vecka också haha!
Va skitsegt i morse dock när jag fick pina mig upp för att ta 07.00 bussen till körskolan, för min enda lektion skulle börja halv åtta. Självklart hade min lärare försovit sig så lektionen blev inställd och ska ha extra på måndag istället.. Men de är ju också fredagen den 13 så..
Satte mig vid en data en timma tills mina ögon höll på att slå ihop sig! Klarade en till fas iaf ;P

Har typ bott på körskolan hela veckan och resten vart i bondgården och jobbat, så här har inte funnits mkt tid till annat inte. Och Elin har sovit över hela jävla veckan, förutom igår! haha
I måndags körde jag föresten Nitro! Elin åkte med oss och Malin red Pärla :)
Nisse var mkt pigg och framåt! Busigen :P

Nu ska jag lägga mig i sängs framför housewives! Kikade klart på säsong 2 imorse, så nu blir det säs 3! äntligen kommer snygg Josh Henderson in! ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0