filmpremiär snart

Det här veckoslutet är ganska fullbokat, så här hinns inte med nå PA tyvär!
Nu snart ska jag göra mig klar och dra till skolan för mp2 har filmpremiär på sina filmer de gjort. Blir mkt spännande att se! :) Ska väl möta upp Sanna & Elin nånstans.
Imorgon ska jag på Meleeh med Sanna. det blir nice! :D Sen krogen? kanske.
På Lördag upp tidigt för att ha stalltjänst, Sanna ska prova på med mig iaf.
På Söndag är det upp tidigt för stalltjänst igen och sen hinner ja väl knappt hem ens fören jag ska tillbaka till travet och jobba på v65! Palla. Men måste ju få ihop pengar också.

Nejdu nu rinner tiden iväg, måste dra på mig lite smink! Konstigt egentligen, ser ju folket varje dag i skolan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0