mardröm

i natt drömde jag värsta mardrömmen! :(
jag drömde att Kim dog! det värsta är ju att jag inte visste om de var sant elle en dröm när jag vakna till!
de va läskigt! jag han känna hur tomt allt blev, allt vi inte mer kunde göra osv. huah! riktigt ledsen i ögat blev ja.
btw han jag tänka hur mkt vi gör tillsammans egentligen och fan va kul vi har haha!
Så Kim, du kan vara säker att du har en plats hos mig! ;D

Enligt drömtydning på nätet betyder det arv om man drömemr om att en släkting dör :/ de kan alltså delvis besannas, eftersom man ärver ju av släktingar som dör..

Föresten kom ju allt kultpartajjande upp också, och fan va ja saknar en sån där härlig utekväll hela vi i släktligan! :)
De va evigheter sen kändes det som, och nu när jag har tänkt efter så är det fan de!

Kommentarer
Postat av: Elin

menar du -mig då lr?

2009-06-09 @ 16:21:22
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: emma

va? vart menar du att ja menar dig?

2009-06-09 @ 16:24:55
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0