snart blir det party

Har tagit en kort promenad med mamma imorse och nyss kom vi hem efter vår andra tur, på spåret.
Jag sprang två varv igen, medan mamma gick ett, sen gick vi ett tredje tillsammans :)
Emellan där var jag till tandläkaren också. Jag har ingen tandläkarskräck alls, men nu var jag orolig eftersom ja hade ju ingen aning om hur jäkla mkt det skulle kosta.
Som tur var vart det bara en snabbundersökning som gick på 10min :D
Allt såg bra ut förutom mjölkisarna som fortfarande är påväg att bli hål. Hatar att jag lär ha mjölkisar kvar, för de växer inte ut några under på 4 tänder!!! De är lättare att få hål i, vilket kommer kosta mig mer ju :(
Men idag kosta det bara 235:- ;)

Nej nu lär jag hoppa in i duschen och snabbt göra mig klar för party! Ikväll är det Club Weris och sen utgång Sun City!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0