Motionsdag

Idag har jag motionerat väldigt mycket!
Tog en promenad i det sköna, soliga, vädret till Hillesjön. Tog en pause där, bada benen och la mig på bryggan och stekte en stund :) Sen gick jag hem igen. As härligt var det!
Funderar på att göra lika imorgon men ta på mig badkläderna så ja kan ta mig ett dop!
Sen leta jag fram min gamla cykel som de var flera år sen jag använde, gillar inte "modernare" växelcyklar, men min sjuttiotalare är tyvär punkterad >_<
Naturligtvis hade jag hunnit slarva bort nykeln men hittade som tur var reserven. Noll luft i däcken heller, så de vart upp till macken. haha. Men jag var fast besluten att cykel till stallet skulle det bli och så blev det :)
Longerade Nitro på ridbanan, han va jätte duktig även om han envisades med att stanna o käka på grästuvorna som lyckats tränga sig igenomsanden. Jag fick springa endel, speciellt när han skulle galoppa (det blev runt hela banan, han är inte så van så han kan inte gå på en liten volt i galopp ännu) ;P
Sen stanna jag till hos Stenmans ett tag och vi beslöt oss efter en stund att vi skulle cykla till Triangeln och Eldorado, eftersom de var hungriga. Lika härlig tur det. Cykeln bara glider fram ;D
Sen cyklade jag hem då.

Funderar även på om jag ska ta cykeln till Weronica imorgon, fast lämnar på stan då så ja kan cykla hem när krogen stänger ;)

Hillesjön :) Nitro umgicks med kalvarna när jag kom dit idag ;P sötnossar allehopa! han ser ju nästan tjock ut! xD yttersta hålen på 120cm gjord ;) haha Nitro så söt så ^^
Min cykel ;) Sanna under vår  Hera badar lite efter vägen mot stigslund Hera fångar pinnen
kim o hera Sen for vi vidare igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0