Bollnäs jobb

Idag for jag, Elin och pappa till Bollnäs och jobbade. Det öster ner regn det mesta av dagen, så vi fick inge folk i kuren där jag satt :/ insattserna var typ 5.000 nåt totalt och en vanlig dag ligger väl de på 20-30.000minst...
så de va ju lite segt.
Iaf när vi kommer dit sitter en till lista uppe som är till nästa fredag, precis när jag läser våra namn där kommer totochefen och säger att han satt upp oss nästa fredag. "Det går bra va?" Ja absolut! :D
Så på fredag bär det för 3:e gången på två veckor till Bollnäs igen ^^

Imorgon då jävlar!

pappsen bollnäs jobb
Lite bilder hur mitt jobb ser ut.. dock är de sen förra året när ja jobba på Bollnäs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL OCKSÅ JOBBA /kim

2009-07-13 @ 01:28:46
Postat av: emma

japp, har sagt till pappa ja så du lär va lite vaken ! :)

ju mer du tackar ja till jobb komme de också höra av sig mer vettu.. som ex. de där med rättvik, du skulle åkt! :P

2009-07-13 @ 01:47:46
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0