Ut med det gamla...

En lista över hur 2008 vart.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Vart utomlands.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade nog inget, och om så bröt jag väl de.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?

Ingen människa, men en väldigt betydelsefull häst! Cockie <3.

5. Vilka länder besökte du?

Egypten.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Saknade väldigt mycket, svar ja.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Finns väl några.

8. Vad var din största framgång 2008?

Jadu?

9. Största misstaget?

Man gör många misstag här i livet.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja fast ingen större skada skedd.

11. Bästa köpet?

Nitro<3

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kameragrejer

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, finns enheldel glada stunder också!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Familjen - Det snurrar i min skalle

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och men jag har nog blivit bättre på att uppskatta, så man blir gladare istället.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Mycket. Vart ute mer, tagit mer vara på sommaren och umgåtts mer med mina vänner kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit? haha. Nejmen mindre sitta data, tv och gjort absolut ingenting.

18. Hur tillbringar du julen?

Med mamma, syster, mormor & morfar, kusinfamilj och sen pappas familj och hans frus släkt.

19. Blev du kär i år?

Nej.

20. Hur många one night stands?
Privat.

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives! :D
Lost, Ugly Betty, Gossip Girl, CSI miami, CSI NY, Criminal Minds, Christine. Ja vad ska man säga, teven går varm?

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Orka hata folk.

23. Bästa boken du läste i år?

Kommer inte ihåg. Nån av Katarina von Bredow kanske? Ja jag gillar fortfarande ungdomsböcker!

24. Största musikaliska upptäckten?
Fann enheldel ny musik. Johan Palm? haha.

25. Något du önskade dig och fick?

Det skulle väl vara Nitro :) Fick Coldplay biljett också! De är värt att nämnas. 22aug. -09 smäller det!

26. Något du önskade dig men inte fick?

Ja, men de är lugnt.

27. Årets bästa film?

Svårt att minnas så här på rak arm, men Juno är ju störtskön!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Jag var iväg och jobbade på Romme travet.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja det finns det.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Som vanligt. Fast blev väldigt mkt leggings!

31. Vad fick dig att må bra?

Vännerna, hästarna och musiken :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Josh Henderson eller Kevin Zegers! ;D

33. Vem saknade du?

Finns några stycken.

34. De bästa nya människorna du träffade?

Det vet jag inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0