veckan som gått

nu var det ett tag sen igen. veckan har gått så jävla fort ju! en vecka sen vi slutade på posten :O

-22grader när man klev upp imorse, så de va mkt motvilligt jag begav mig mot bussen! :(
jobbigt var det i bondgården idag. har iof slitigt där morgon och kväll sen i söndags.
men imorgon skulle jag få sovmorgon! och ledig på fre! *happy*
är jäkligt skönt att larsa fixar nitro på vissa av mina lediga dgr, som nyårsdagen ex.
åkte en sväng till ikea med elin också. köpte äntligen ett cd-hylla!
duktig och plockat ihop den har ja varit också. de är kul att fippla med sånt och hammra. skulle kanske blivit snickare? dessutom lär jag ju säga att snabbkassa på ikea måste varit en av de smartaste idérna ever. går skit fort när de är mkt folk!

i fredags vart det party. jag & elin drog till joel efter att vi firat "julafton" på öster hos anns syster.
de va mkt folk och det var trevligt. men dricka rent och dessutom halsa minttu satte sina spår, inte för att jag tkt jag var speciellt full då.. men jag var tydligen! fick för mig att åka hem med 00:20 bussen haha
varför liksom? orkade varken stå i kö eller betala för krogen så vi drog endå bara runt på stan, old saints.
träffade robban och lina mfl
behöver jag ens säga hur jag mådde dagen efter? 250ml vodka och en nästan full minttu (som jag visserligen glatt spillde på andra) haha. nejdu de är inget att skratta åt! det snurrade som fan när jag klev upp, kunde inte ens stå och spydde. kl 10 var pappa och inge här och färden mot sthlm började!
klev direkt ur soffan in i bilen, mådde illa hela resan och spydde två ggr. fräschast! >_<
sista typ en halvtimme innan vi var framme på solvalla! men när vi kom fram mådde jag relativt bra endå.
så klarade att jobba utan problem alls. räkna pengar liksom! var aningen trögtänkt ibland.
ca 90 000:- i insattser och ingen dif. (eller okej +21kr, men sånt klagar man ju inte på hehe).
jag, elin o pappa fick sitta vid restaurangen i en liten gång för oss själva. mysigt!
"här kommer ni få det lugnt" säger bruden som släppte in oss.
amen hej! efter första loppet fick vi jobba nonstop! köer så vi inte han med alla ggr ens! men de va kul :)
fick två biobiljetter var också som tack av solvalla. schysst! resan hem blev betydligt lättare!

igår avslutade vi dagen med ett biobesök. elin, sanna och jag. Luftslottet som sprängdes.
tidigare på dagen snabbkollade (=springa runt och sminka sig, hänga tvätt mm med högt ljud så man hörde vad som hände emellanåt) jag på flickan som lekte med elden för att jag skulle fatta tredje filmen.
Bion var bra! :) vart lite sömnig där ett tag men sen flög brudarna  bredvid mig så högt upp i luften så ja vakna till haha! män som hatar kvinnor är dock bästa delen i denna triologi.

elin hos joel jag hos joel Leaf 
elin ilia o jarickard leaf elin                             holger o elinhaha blow job elin?dra vidare mot stadenelin o daniel
hos joel
Bilder sen i fredags,hos joel, då ja tydligen använde mobilen lite småflitigt sådär haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0