Bakdag

Vi tar väl vid där det förra slutade.. Vart lite seg med uppdateringen, dåligt med tid.

I onsdags städade jag, dammsög och tvättade golven här hemma så det blev lite fräscht!
Senare körde jag Nitro medan Elin, Natalia & Sanna körde Pärla. Det gick finfint. Busen bocka lite mot slutet bara haha.
På kvällen kom Sanna hit så sov hon över. Vi kikade på Tsatsiki -morsan & polisen och sen Tsatsiki - vänner för alltid.
Haha länge sen man såg dem så vi fick ryck ;P

När vi sedan vaknade (igår) hade jag & Sanna en riktig bakdag!
Klockan på ringning och runt halv tio-tio gick vi till Ica och köpte det som saknades till bakningen. Sen promenix hem igen.
Vi började med att baka Ostfrallor, sen Muffins som skulle bli Cupcakes. Fy helvette va god smeten var, godaste jag ätit tamme! ;)
Sen vart det baka Butterkaka när det var klart.
Det var en till onyttig dag: Smet, deg, ingredienser, bullar cupcakes och fy sjutton för allt haha! Men gott var det och spyfärdig var man hela tiden ;P
Vi höll på och bakade i 7-8h! Så när vi var klar på kvällen så kom Elin och hämtade oss och vi for till Andersberg. Pappa som bjöd på mat :)
Kyckling & Röst med beasås. Mums! Jag som dock fick "laga" och duka och pappa tackar för maten hahahhaha! Han är ett smuck! ;) Sen kikade vi gamla inspelningar sen Åbyggeby tiden, saknaR!
Det var mycket trevligt! Hela dagen var trevlig! :D
Senare kom Kim och skjutsade hem oss.

Cupcake!
Smeten till Cupcakesen!Muffins redo (Cupcakes)Cupcakes! mums.

Dagens bakverk alltsomallt, dock saknas min Butterkaka som var i ugnen där.
Fler bilder finns på http://wanted.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0