quiz + påsk

Igår var vi ut på Quizz-Night på Heartbreak. Fast det blev bara jag, Elin och Natalia. Kul när man kom dit och trodde de va gratis, så kosta de hela 80:- för att de va skärtorsdag (eller Påsktorsdag som Annica sa haha).
Vi joina ett gäng där iaf så det var ju trevligt! Sen gick vi ner på Slick och dansa, eller vi dansa typ ingenting alls. Va gjorde vi egentligen? Så fylldes de på med så sjukt mkt folk att de var proppat både på dansgolvet och överallt. Jag & Elin drog vid halv två till max för att de va inge kul när de va så proppat med folk, gick ju inte att dansa och knappt ens att ta sig fram.
De va ju lite fult när vi stod inne på max o vänta på maten så bestämmer vi att jag ska ringa vår käre mor om hon kan hämta oss, jag tar upp mobilen och det står Henke j. ringer. Hördes inte o ja har ingen vibration, så de va så precis haha!
Så jag följde med han hem :) Elin följde på en bit tills mamma kom och hämta hon, jag är snäll och tänker på min syster så jag ringde själv och väckte mor om hon kunde hämta Elin hahaha!
Maten vart de ju bara skit av, åt halva fiskburgaren sen skicka ja med resten hem till min mor, som inte åt det ens!

Nu har jag nyss vart på påskäggsjakt här i lägenheten, mamma som anordnat på vår begäran hahaha! ;)
Ska dra vidare till a-berg och spela lite spel med gänget nu. Får se om vi gör en "testpatrullen" också haha.

Eftersom jag skrev de här tidigare idag så uppdaterar ja lite isamma inlägg.
Vart lite kortspel med Kim, Sanna, Sarah och Elin i a-berg. Sen for vi runt lite och landa till sist på Hangloose.
Nyktra! De hade nog kunna vart kul om det inte vore så att de va ca 20pers där... vi gick in en lov och drog direkt igen hehe.
Nej nu ska jag ta och sova, sov ca 3h i natt och somna framför teven när jag & Elin kika på Saw III, dock blev ja ju väckt direkt av henne. Har vart sjukt trött hela dagen!
Och igårkväll så märkte jag att halsonten börja komma tillbaka av spriten och skit, men imorse du de va olidligt nästan. Fy satan va ont den gjorde! Lika hela dagen nu med! :( Fast de har satt sig mer i andra sidan av halsen nu..skumt. Ont!
Satt de blir inge mer alkohol denna helg för min del.

Sanna var ju lite kul idag med..
Sanna: - "Just ja, ja har ju ett nummer här till dig Elin! Till Elin står det."
Vi undrade väl alla va de var för något...
Sanna:-"Jamen ja tog ju de här numret på Slick, om man vela ligga skulle man ringa.."
HAHA!


Elin och Natalia limbo
people
henke o ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0