Party, fira Sarah, idag då! :)

Var förbi telia butiken med pappsen och lämnade in mobilen. När han tog ur batteriet sa han att de såg ut att kunna vara en fukt skada, med de inte säkert att de va de.. men de kunde tänkas iaf, syntes litegranna tecken på de på batteriet.
Den skickades iväg för koll nu iaf. Men skulle den gå igenom där så undrar man ju va som inte?! haha.
Jag lära bita mig i läppen för att inte börja asg och ja såg att Sanna va på god väg också när han berätta att han haft en mobil som han tappa i vattnet och som sen funkat kanon men sen vart den bara sämre och sämre och till sist stendöd.
Kändes igen liksom! ;)
Lär casha ut för en ny mobil skulle ja tro :(
Dessutom tappa jag piercingen på väg därifrån! :(

Nu ska jag börja göra mig klar lite sådär i lugn och ro inför kvällen. Har några timmar på mig, ska vara hos Sarah kl. 19
Då ska vi käka och starta upp kvällen, vi har räknat med att vi ska vara helt dyng. De enda vi ska veta är att de är Sarah vi firar haha!

Vims Conny, rörligbild läraren föresten. Han va fortfarande sjuk så vår rbl grupp fick ha möte via telefonen med han.
Så börjar vi diskutera filmningen imorgon, jag , sanna, christoffer och johannes som ska filma tydligen. Men så säger dom att de inte va imorgon utan på söndag de ska filmas! Smart Conny att hålla koll! Vi ska vara med iaf, men känns som de är något då ju.. hmm. Men kanske lika bra att de inte är imorgon! ;)

Hangloose 11/4-09. elin, sanna, sarah och jag.
Hitta en bild på nöjesmix. Elin (HAHA), Sarah, Sanna och jag på Hangloose förra lördagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0