Helgen som var..

I fredags firade vi Sarah. Så vi var hemma hos henne och käkade smörgåstårta (jag åt dock inte, tycker inte om sånt) och drack goda drinkar med jordgubbar och paraplyn i ^^
Vi började redan vid strax efter sju så medan tiden gick han man bli lite överförfriskad...
Elin & Natalia drog senare men vi andra (sanna, Kim, Sarah + hennes bröder) gick ut på Goya. Hade ju fribiljetter så, men vi blev inte långvariga alls där. Kikade runt typ och träffade Tim. Vi gick vidare till Old Saints och chilla där en stund. Sen vart det hem till Sarah igen. 
Sen var jag så hungrig så ja t.o.m åt smörgåstårta! :O hahahah! De är tonfisken ja inte gillar, urk!
Jag vet faktiskt inte vart tiden tog vägen men vipps var det dags att springa till sista bussen! :O
Det var en trevlig kväll med endel små minnesluckor som fått fyllas i. Jag var endel full också! hahaha.
Skärsår på handflatan hade man också när man vakna, sved som fan. Vart från?

Lördagen var det partydags igen. Denna dag skulle vi på antingen Musikhuset, Panic & Action där Chemical Vocation var största dragplåstret från min sida.
Eller på Blue Moon bar där Maskinen var!
Startade upp hos Stenmans och vi övervägde och höll på men kom fram till att det fick bli Maskinen. Alla var partypepp på det! Så vi börja dricka på. Sarah kom också ut och joina oss :)
Vi hade trevligt. Spelade lite Chicago, jag vann Nästan. Har aldrig gått så bra för mig förr hahaha!
Sen skulle ja rasta Hera en sväng. Tog på mig Sannas foppisar och sen sprang vi iväg enda till ko-erik och hem igen. Genom skogsdungen också! Gud så vi sprang, fortaste ja kunde typ. Trodde ja skulle ramla och slå mig men tänkte inte mer på de för ja var lite drunken. Sista biten tänkte ja lägga i turbo och då vi börjat springa tvärvänder Hera och hoppar på mig haha. Vi höll på att välta båda två! xD Sen vart hon jobbig :P
Senare var det dags att ta bussen till stan. Och vad går inte brudarna? Jo till Hangloose! Fick psyk när Kim & Sarah gick in där medan jag & Sanna stannat och bråkade efter vägen ang. just de där!
Två alternativ jag verkligen velade på och vi går på Hangan där man kan gå vilken jävla lördag som helst!
Fett besviken!
Det var inte speciellt kul där inne heller. Dansade lite oså och försökte ha kul iaf.
Jag vet inte, men när jag har druckit så har jag väldigt lätt för att "komma över" saker. Först kan ja vara skit sur/ ledsen men i nästa sekund skit glad liksom. Men de är väl så fylla är?
Fast så är jag nog annars också, bara att ja är något annat på insidan.


Bilder sen fredagen då vi firade Sarah! Fler bilder sen bägge dagarna finns på http://wanted.bilddagboken.se
sarahs födelsedags firande  sanna kim elin elin gitarrar  ödelsedagsbarnet, Sarah och natalia  jag partyparty 
goda drinkar hahaha paaaarty!  det spelades hockey haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0