ännu en helg

Jaha. Idag har jag inte gjort ett skit. Suttit vid datan i stort sett hela dagen i brist på annat att göra :/
I Fredags vart det fest hos Alm. Det var trevligt. Men Ursch allt började snurra så jag tog bussen hem halv 2.
Så igår mådde ja skit risigt hela dagen. Fy fan! Tänker inte dricka på länge nu!
Försökte sova massa så halv 1 eller om det var halv 2 tvingade mamma upp mig.
Vi skulle åka och kika på ett hus i Hamrånge, vilket jag tjatat om, så de va bara att ta sig i kragen.
Vi åkte visserligen bara förbi och kikade, men endå. Vi kom iväg iaf. Mådde skaplig illa hela tiden.
Var förbi mormor & morfor också o mormor klagade på mig att inte skulle jag dricka och si o så. hehe.
Vad är det för mening med att dricka en dag, om möjligen att man lever för nuet, men sen får betala med att slösa bort en hel värdefull dag på att må skit. Värt? Njä.

Nej nu måste jag börja träna! Både mig själv och ponnyn!

Fast med start imorgon. Nu ska jag börja kika på en film. tror de får bli Sideways.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0