Slick

Får bli ett kort inlägg nu, ska sova! hehe.
Vart häng hos mig först, vi kikade på Idol samt käkade fish and chips. gott! :D
Alltså Kim, Elin, mamma o jag.
Sen drog Elin o jag och förfesta hos Jeanette, där även Sanna, Sarah och några killar var.
Söta kattungen hon skaffat btw! ^^
Men iaf, sen drog vi ut på krogen. Blev Slick. Hade inte tänkt gå ut, så hade knappt druckit nå alls, men killarna bjöd oss ;) När vi kommer in...
Elin: -"Är inte de där Ragger?"
Jag: - "Jo, de ser ut som så.. fast nog nån lika" , tänkte jag.
Efter lite funderingar så vände vi oss om.
Elin: -"Men, där är ju den andra!"
Då stod Danne där också. Haha!
Det komiska var ju att jag leta fram nå gamla band i förrgår där de va gamla Big Brother 2006 avsnitt. Som jag satt o kika igenom haha! och att jag sa till mamma att Danne måste ha flyttat från Gävle, fölr jag har aldrig sett han. Så var både Ragger och Danne på Slick, eller de kanske va på Heartbreak. Men shtithesame. ;)
Fast.. nu ska jag ta och sova. Imorgon blir den riktiga supardagen! Som de var tänkt. Men då drar vi ngo ut på Hangloose som de låter. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag sa "å är inte de där danne från gävla som oxå va me i big brother" ;)

2008-10-25 @ 09:32:11
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Emma

ja kanske du sa, men du sa den adnra ju ;P

2008-10-25 @ 11:43:47
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0