imorgon jobb och party

Nu skulle det sitta fint med lite sovmorgon men icke, imorgon blir det att börja jobba kl. 09.00! fixa alla djuren och sen ska vi storstäda mjölkrummet.
Ja hinner väl inte mycket mer en hem så ska man storstäda sig själv lite inför kvällens bravader, de blir party med utgång :)

Dagen i ära har jag iaf dammsugit (efter att den strejkat kom vi igång vid 21), gått ut med alla sopor, plockat ur och i diskmaskin och plockat med massa annat.
Hoppas golvena är moppade när jag kommer hem också, sen är vi redo för finfrämmande och vinpimplande. Dock blir de inte riktigt så, men de lät finare en att säga ett stort fett vodka kalas... ungefär.

jag kim o sanna i juli 2010?

Kommentarer
Postat av: cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-01-15 @ 00:12:12
URL: http://salebycass.blogg.se/
Postat av: sanna

finfrämmande stämmer iaf ;D

2011-01-15 @ 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0