fyllesnack x2

Okej, ja startar redan nu med att säga att man bör icke skriva på fyllan. Men de är så mkt mer man inte borde då..

ex. borde jag skaffa alkolås till mobilen! alt. inte ha med mobilen på fyllan. Fuck!
Varför gör jag sådärför? :/

Hade en kul kväll på krogen iaf :) sen när Hangloose stängde drog vi vidare till Hillbillys haha!  De va ju kul ett tag, sen höll jag på att somna. kom nyss hem haha!
 
Har kommit fram till att när man gillar någon blir man nog egoistisk. Som fan. Är de en ursäkt eller ska man verkligen beté sig så?
Jag skiter i vilket som, jag blir nog likadan själv!

Fuckfuckfuckfuckfuck!

Vafan ska man med kärlek till de blir ju aldrig som man vill, vafan ska man med känslor till de gör ju ändå som de vill.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag hade inte läst de här när jag la upp "va fan ska man med kärlek till.." texten i min blogg härromdan ;D

2009-05-19 @ 22:55:50
Postat av: Emma

hahaha här läser man ofta hör ja! Börja läs min blogg oftare!! ;D

2009-05-20 @ 00:19:15
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0