Today and Yesterday

Idag åkte jag med mamma när hon skulle börja jobba, så gick jag till banken för att betala in en räkning.
Passade på att gå lite på stan efter det. Hittade ingenting!
Han hem en o en halvtimme typ sen var det bara att åka iväg igen för då ville Elin att jag skulle följa med till Köpis.
Hittade en bikini jag velat haft ett tag nu, var sista som var kvar. Snacka turen ;)
Annars hittade jag inget mer. Eller JO! Ett par skitsnygga jeans på Gina! De satt bra också, ska bara träna lite till så sitter de kanon ;) As snygga! :D Ska köpa dem nu i veckan :)
Visst ja, vi träffade ju på Fanny J där också, oj så länge sen! Mer olik sig blir hon också ;P

Igår kikade jag och mamma på en film som handlade om Anna Nicole Smith.
Den va bra! Men ack så tragisk :( Man börja nästan grina.
Vilket liv hon hade och speciellt där i slutet. När sonen dog och sen hon :/ Jag kommer ihåg när man kunde läsa i tidningarna att hennes son Daniel dött. De va ju liksom Whata!
Sen ett år senare när man kunde läsa att hon dött. De liksom var, real life. Kan en kändis dö?!
Sorgligt alltihopa.
Daniel och Anna Nicole Smith.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon dog väl typ nån vecka efter han bara? inte ett år.



också är han skit snygg!

2009-07-21 @ 00:34:21
Postat av: emma

japp, alltså han dog 2006 och hon 2007, därför jag slrev så. Tror de va ett halvår emellan

2009-07-21 @ 10:26:52
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0