3 i rad

Jadu, nog känns det att man legat på topp 3dgr i sträck! Känner mig helt seg i kroppen. Har klarat mig från bakfylla annars iaf! :)
Men nu blir det festa sista april och sen är det nyktert och hemmakvällar som gäller fram till 24maj eller nåt sånt.
Vi kör en lite kort om dagarna som gått...

Torsdag
Firade Elin som fyllde 22år. Vi var ett gäng i aberg som åt tacos och hade trevligt :)
Sen drog vi ner på heartbreak, Quiznight. Tur de va endel nykterister som kunde skjutsa ner oss på stan.
Vi vart ett gäng där med och de va trevligt :) Kommer dock inte ihåg så mkt av frågorna eller nåt...haha!
Sen vart det dansa av nere på Slick!
Kvällen var rolig med endel minnesluckor! ;)
Sarahs fina vurpa när hon gick ner för trappen ex! hahahahahaha.

Fredag
Vart att dra till Sätra för Robin hade fest, eftersom han nyss fyllt 20år.
De va trevligt det med. Även där vart man enheldel överförfriskad haha.
Bara för att poängtera det så kan nämnas att jag skulle springa till sätracentrum och sprang då åt helt fel håll! HAHA!
Nu i efterhand har jag kommit på att jag sprang ju fel redan från lokalen hahahaha.
Efter en liten incident vart det taxi istället ner till Slick. Vi va dragna hela högen så ja här finns enheldel luckor som fått fyllas i, tror vi försvann åt olika håll allehopa där inne? Fast Sanna va inte ens in, hon försvann till Madde. Sen skulle ja komma och möta hon, såklart yra man runt på torget innan vi till sist fann varandra haha! Kom föresten på nu, varför skulle ja komma och hämta dig Sanna? Hon följde med till Slick, men sen drog hon & Sarah när vi kom dit. haha!
Kvällen avslutades med Max. Jag, Elin och Patrik gick dit. Sen kom en snäll mor och skjutsa hem oss ;D

Lördag
Igår var det partytime, igen. Förfesten vart hos Rickard. Var rätt mkt folk där. Det var trevligt! (Känns som detta ord gått som en rödtråd genom detta inlägg? ska försöka hitta en nytt ord att använda mig av.)
Även denna dag tog spriten över och ja, kul var det iaf! ;)
Kim fick i sig lite för mkt där ett tag men de va chill!
Sen gick vi ner till Hangloose. Men va sjutton, ja minns ju inte vägen dit.. haha!
Dansa massa och liksom de andra dagarna, vart sjutton tog tiden vägen?!
Träffa massa folk också, trev...kul! ;D
Så skulle ja ta fram mobilen, så varen borta. Tänkte inte mer på de, trodde den låg i väskan.. hur ja nu skulle kunnat vart och lagt ner den där?! Puckad man är. Men så när vi gick in fråga inträdesbrudarna om jag tappat bort en mobil. Och ja, de va min mobil! Nån trevlig själ hade hittat och lämnat in den, TUR man har en så jävla ful och värdelös mobil just nu, lånar mammas till min är fixad. och att hon har mig & elin som bakgrundsbild, de va därför dom antog att de va min haha!
Även denna kväll avslutades med ett besök på max. Denna gång var det jag, Elin, Kim & Gusten, så kom Sanna  & Sarah sen. Får fan sluta upp med de nattliga besöken! Man är ju inte gjord av pengar och de är inte bra för kroppen! ;(

Helgen får ett högt betyg för jag har haft jävligt kul och vart ehm bra full ! ;D
Men de va dom andra också, så vi hade fruktansvärt kul!
Slänger kanske in lite bilder sen. Annars så finns rätt mkt bilder på min bilddagbok nu. Wanted.


Idag ska vi och grilla i aberg och fira Elin på riktigt. Ska snart ta nåt och käka samt lägga mig ute i solen och steka lite. Behöver lite färg! om bara dom här jävla prickarna kunde sluta föröka sig!!!




Kommentarer
Postat av: sanna

sjukt kul helg :D sjukt mycket alkohol som druckits!

2009-04-26 @ 13:23:07
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

men eller hur! men fy fan va kul vi haft! :D

nu blir det svårare att stå emot dom här 3veckorna!

2009-04-26 @ 13:26:13
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0