nyktert

Det är strålande solsken ute! Varmt som satan :) Tog på mig bikini och la mig på balkongen en timma och lyssna musik. Grymt härligt! Känns verkligen som sommaren är här nu. :)
Så nu säger vi hej fräknar!

Igår kväll åkte jag ut till Stenmans en sväng, där Elin, Kim, Sanna och Cissi + en massa "gamlingar" var,  innan vi alla åkte ner på stan, vi drog ut på Hangloose.
Jag körde nyktert. De va faktiskt rätt skönt, de bästa är att ja inte kände minsta sug efter alkohol heller.
Allt funkade kanon, som vanligt på krogen om man bortser från dansandet. Haha man är ju stel som en djupfryst fiskpinne när man är nykter!  Finns noll kontakt mellan huvud och ben då. Jag har svårt att gå om jag tänker på mina ben eller att jag går liksom, så kanske förstår att de va svårt att dansa?
Det var tråkigt ute på krogen denna dag oavsett, dom andra tyckte också det sög så.
En bra sak iaf :)
Men det bra är ju iaf att jag inte har speciellt ont i halsen :) Satt det var ju bra tänkt av mig iallafall.

nej nu lär jag ta och planera resterande av dagen, folk vill ha med en på krogen men ja orkar fan inte! :S
även om det nog vore riktigt kul! har två stall att pallra mig till nu också :(

sanna o kim hos dem Ciss och Sanna förfestar Sarah och Sanna ute på Hangloose Elin & Sarah utanför Hangloose.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0