Julen

Så var nu julen över.
Julafton spenderades som vanligt hos mormor & morfar med närmsta släktet.
Käkade god mat, åt så jäävla mkt! haha. Men de ska man när det är julmat!
Så till julklapparna: Jag ska på COLDPLAY! :D :D :D fick biljett av mor min!
Fick lite andra småsaker också. Nöjd!
Fick avbryta vårt firande mitt i Kalle av att Larsa ringde och sa att Nitro rymt. Så de va bara att åka ut till stallet och ta in han, som tur var stod han inne på ridbanan bara hehe ;)
Sen vid halv sex åkte Elin & jag vidare till pappa och firade med hans familj och Anns släkt.
Så de vart att äta igen, ännu mera lax & potatis! mums.
Fick pengar av han ^^ Så nu kudne ja pejja tillbaka mammsen och ändå ha mkt pengar kvar!
Perfekt såhär till mellandagsrean, som jag förövrigt var ner på stan idag på.
Hittade två linnen och nå trosor på Gina Tricot bara. Orkade inte kika mer.
Eller ja hittade ett par byxor på Gina också som jag tror ja vill köpa, men ja vet inte, fast täntke isf köpa i valbo eftersom jag har presentkort där som ja fick av Anns föräldrar! ;D
Ska åka till Valbo imorgon med Sanna :)

Fick besök av "farfar" tidigare, på julafton, innan vi åkte också. Fick lite grejjer av han med :) Trevligt.

Igår blev det party. Vi var hos Jacob, polare till Micke. De va trevligt och trevligt folk! Haha. Hade inte träffat Micke sen släktträffen-03, kan man säga.
Sen skulle vi ut på krogen, vi lär gå i tid så vi kommer in nånstans. Jamen visst, vi gick tidigt, men endå sent. För vi stod hur länge som helst i kön utanför Hang Loose och kom kanske 2m framåt innan vi till sist gick därifrån.
Blue moon hade 23, så inte fan kom vi in där heller. Och sen skulle vi till Jackpott, men jag & Sanna vände halvvägs och gick till Hangloose igen. Elin hade vi redan tappat bort efter vägen xD haha.
Fast de va ju inte direkt mindre folk så vi gick efter en stund.
Sanna var lite för full också. Slutstationen blev Mc Donalds eftersom vi höll på att frysa arslet av oss!
Där hooka Elin upp oss också. Blev tidigt kväller. Utdraget? YES. men skitsamma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0