Halloween/ stallet

Igår vart det party. Jag, Sanna och Gina gjorde oss klara/ förfesta hemma hos Gina. Vid halvtolv drog vi till Engeltofta där det var maskeradparty. Tyvär väldigt för mycket folk och köööö, så vi åkte ner på stan. Ingen ville med på krogen så ja drog hem istället eftersom de skulle fortsätta dricka bara vilket ja inte hade lust med.

Idag har vi vart i stallet och för 3:e söndagen irad kom Tove, Anna och Matilda ut och körde/red med oss och våra ponnys :)
Denna dag körde Elin - Pärla, jag - Nitro, Anna/Tove red Dotte, Matilda & Tove/Anna körde Jazz på en tur i skogen.
Mycket trevligt tyckte vi alla! Ponnyerna var väldigt laddade allihopa, Nitro var väldigt pigg & laddad och race-a efter Pärla hela tiden och ja hade Dotte flåsandes i ryggen. :)
Verkligen både kul & nyttigt för oss allihopa. Allrahelst för Nisse skulle ja tro.

bild från halloween förra året
Blev inga bilder alls i år, så slänger in en bild från förra året på mig och syster.

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar att ha fina kläder på mig. Fatta jag kommer aldrig mer se bra ut i den där älskade klänningen :'(

2010-11-01 @ 20:30:54
Postat av: Emma

sv: de är klart du kommer!

2010-11-02 @ 14:40:17
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0