vilken underbar dag!

solen har lyst hela dagen och vilken värme! har gått med bara tjocktröja och tom kavlat upp ärmarna! :D
härligt.
på f.m. körde jag nitro ilag med elin & pärla. de va duktiga och hade lite vårkänslor, för fegharar var de och brallade gjorde de!
skriver om göteborg imorgon för ja orkar inte nu.
har kurs imorgon så ska finslipa lite på kursplaneringen och lägga in lite nytt vi lärt oss i helgen :)
jag & sanna tänkte köra innan kursen också. hoppas på lika fint väder!
deifne åkte i lördags också och nu såg ja att min favvo toledo ska säljas också :(
jag gillar verkligen inte som de är nu, man hinner ju fästa sig vid hästarna! antingen ska de stanna eller inte komma alls tycker jag.

godnatt

Kommentarer
Postat av: sanna

klart en häst lär komma för att se om den passar. men håller med, det är inte alls bra som det är nu :(

2010-03-09 @ 12:08:05
Postat av: Emma

sv: jo precis, men beror ju på hur. som vi sagt näör vi diskuterat de där hehe

2010-03-11 @ 23:58:18
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0