stugan

Åh det har varit så jäkla skönt att vara i stugan! Pappa, jag och Smilla åkte dit igår och kom hem ikväll.
Vi köpte filmer, pizza och godis sen spenderades kvällen framför teven.
Idag har vi solat, badat och plockat smultron mm.
Grymt skönt! Hunden har nog glömt vad koppel är ;9 sprang in och ut och busa och hade sig, så jäkla skönt att bara öppna dörren när hon lära ut!
När vi bada (okej jag klev i halvt iaf) så simma Smilla runt en rätt lång lov x2. Sen skulle hon gå ut en liten bit dit jag stod och då kolla hon på mig och stenarna är ju ojämna så de sa plums så va hela hennes huvud under vattnet, då ville vi fort upp i land haha. Stackars sötnosen! Men sen gick hon i igen så :)
Så tog vi bilen till ett smultronställe pappsen skröt om vid en sjö. Vi åkte kanske 20-30min och kom fram till en vändplan mitt i skogen.. vi hittade endel smultron iaf. Kartan nästa gång!

Åker tillbaka dit i veckan och stannar ev. 2 nätter iaf. Vi trivs som fisken!

stugan
Stugan, lite greveholm stuk sådär.
smillos vill inte sitta fint..
Sitta still så matte kan ta fina bilder..

pappa leker med smilla
Pappa leker med Smilla.

smilla badar
Smilla badar.

OCH ja det är bara bilder på Smilla då jag äntligen hittat nån som VILL vara med på bilderna! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0