vet. tandläkare

idag hade vi besök av veterinären. de va hästarnas tur att kolla tänderna. hann bara med tusingen, jazz, pärla & nitro så vi får snart besök igen.
nitro såg jätte bra ut i munnen, bara en liten ficka som lära rensas ur.
väldigt bra är den där veterinären för han berättar så mkt och visar och låter en kika medans osv.
fick se in i munnen på alla och han visade (samma som hade en testikel lektion för oss tidigare). jazz har en tand som lär slipas för den är typ dubbelt så lång, han saknar tanden rakt under den, jäklar vad hästars tänder växer! :O

kom på att jag nu faktiskt, i stora drag, jobbar med de jag ville när jag var liten..
med djur
hästar
veterinär

vi får så ofta besök av vet. som jag får assistera så de kan räknas in ;D

Nu ska jag lägg ma o kika på O.C. imorgon kommer veterinären igen för att kika på några kossor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0