travgala o rockbaren

Kan väl dra lite om helgen då. Jobbade till strax efter åtta i fredags och sen vart det äntligen låångledigt. HELA helgen, inte ens ett telefonsamtal ;D (men nog fan ringde mobilen hela tiden!) Nitro var också fixad så jag slapp åka dit överhuvudtaget.
De va riktigt skönt att "vila" upp sig lite.
lördagen var det Travgalan. Hade planerat att tare lugnt och börja i tid med att göra mig klar. Slutade med att jag hoppa in i duschen två timmar innan avfärd och fick stressa. Missa bussen gjorde vi också så Kim hämtade oss istället.
Latmasken Kim (stod så) beställde taxi till travet från uffe... fin entré av oss! :)
Galan var trevlig och de var god mat. Kulaste var när vi skulle gå och de körde Rockstar - Nickelback medan kuskarna sjöng och spexa på videon. Erik Adielsson var bäst ;D
Sen åkte jag & Elin ner på stan till Rockbaren. Gusten & Malin hade födelsedagsfest där.
Var otroligt mkt folk man känner samlade på samma ställe så det var trevligt :)

När vi gick till toan så stod en tjej där.
-Är det Diana?
-Nää
-Du är skit lik en som heter Diana!
osv, fortsatte samtalet.
Lite senare står vi och ska köpa i baren.
En tjej som står med Thomas.
-Hej Diana?
-Nej, du är den andra som säger så idag!
HAHA så TVÅ st trodde jag var en vid namn Diana, who is she? Nu vill ja ju se om jag har en dubbelgångare eller om de va spriten..

Sen begav vi oss, tror vi skulle till subway? Men så kom Micke & Johnny, som tjatade på att vi skulle med på efterfest på sjömanskyrkan. Nån Matilda fyllde år..
Vi var där en stund, men de va så lite folk så vi begav oss till sista bussen ganska snart.
Gick och tog ut pengar, men han aldrig köpa subway haha

nice drink ja innan galan elin på travgalan kim på galan


Kommentarer
Postat av: sanna

ja, kim berätta att elin hatar (tycker det är pinsamt?) att åka taxi. vad är det för fel med det? perfekt att bli skjutsad fram till dörrren jö! eller?

2010-02-09 @ 21:37:47
Postat av: Emma

sv: jag håller med dig! de enda dåliga med taxi är att de är dyrt :/

2010-02-09 @ 21:47:40
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

Haha jag brukar oxå råka ut för att vara nån annan, men nu är jag blondie så jag hoppas slippa det ;)

2010-02-14 @ 01:41:45
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: Emma

sv: haha ja de är skumt när flera liksom :P

2010-02-20 @ 18:17:45
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Patricksonja

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-10-13 @ 15:29:41
URL: http://patricksonja.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0