speedcart

Idag har varit en mycket bra dag. Det har varit strålande solsken mot snön och man kan inte bli annat en glad. Varmt har det varit också. Men nog sjutton ska man höra någon inne på affären klaga på vädret iaf!
När jag jobbat klart i f.m. körde jag ut på en tur med Nitro. Han var lite lat och stanna upp o höll på, men de va väl för ja körde en annan väg en vanligt. Vi tog oss en bit på bergstig och sen lingvalls (för mkt snö på b.)
Senare kom äntligen (iof bara 3dgr sen jag ringde på den) min Speedcart!
Transport från Sollefteå till travet, så nu hoppas ja pappa kan köra hem den imorgon!
Ska bli så jäkla nice att träna Nitro med den! :D

Lär bara citera en sak sen igår..
Mamma, Elin & jag var inne på Media Markt.
Mamma visar en toaster meden figur som gör att mackorna får den figuren på sig.
Hon tkr de är något för oss och visar. Strax efter kollar hon ner på skylten för att läsa vad den heter..
Mor: - Spångäbåb!
Alltså vi skrattade så tårarna rann nästan.
Alltså de låter skit tråkigt nu kanske, men de va kul haha.
Han heter ju ffs Spongebob (med ENGELSKT uttal!)


min nya vagn
Den är i fint skick, lite lortig men efter en putsning så är den som ny igen!

Btw så "hävde" jag mitt köpstopp lite idag. Kom hem med 5 filmer efter att ha varit in på Willys för att hämta mamma... men vafan 19.50:-/st bara ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0