blacklight party

i torsdags körde jag med charlotta på förmiddagen, sen när jag jobbat klart vart det att skynda hem och göra sig klar för festande. Hade endå rätt gott med tid.
jag & syster startade upp med natalia, hos henne, och sen var vi ner på quizznight en sväng innan vi begav oss till rockbaren, där blacklight partyt var (joel, patrik och niklas födelsedagsfest).
Det var nice, men ja va väl ganska nykter och skulle jobba morgonen därpå och visste inte ens hur ja skulle komma hem så ja va dåligt opepp :/ va skit pepp tidigare liksom!
sen gick vi tre till heartbreak igen för vi ville dansa till "vanlig" musik (haha), men dom hängde bara i övrebaren (skittråkigt!) så ja åkte hem :)

kunde de inte vara lika kul som förr att festa?

ja elin o nat
ja elin nat på quizz
elin nat o ja
vildvuxet hår

I fredags jobbade jag hela dagen. Först bondgården, sen direkt till luncg travet och sen direkt ut till byn igen. Kom hem typ åtta.
Lördagen jobbade jag morgon och var klar halv ett. Måste på nåt vis lyckats sträcka benet för rättsomdetvar hade ja jävligt ont och hade probs att gå och de gjorde svin ont om ja böjde mig. Känner fortfarande av det men gör inte lika ont.
Söndagen, idag, har jag bara tagit det lugnt. Kikat Beck filmer och suttit vid datan hela dagen och käka alldelles för mkt godis! :S urk. Inte ens klivit utanför dörren har jag gjort!
Blivit förälskad i en andalusier har jag också, kan någon ge mig 50.000:- så skulle jag bli glad! (a)
http://andalusitano.com/horses/chanquete-4-year-old-andalucian-gelding
Funderar allvarligt på att ta mina sparpengar, men mamma tkr att de är onödigt! :(

Kommentarer
Postat av: sanna

den var fin! :) men hur ska du hinna med 2 (/3) hästar?

2010-03-01 @ 09:44:58
Postat av: Emma

de hinner man :) men hade nog lärat låna ut nisse isf, vet inte hur mkt längre ja fortsätter med ponnytrav

2010-03-02 @ 22:23:50
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0