slick igår

Började gårdagen med ett besök i staden där jag träffade Emelie & Frida och gick runt lite med dem först.
Inhandlade en klänning från Gina Tricot, ett halsband och strumpbyxor. Sen fick det vara nog, lär tänka lite ekonomiskt!
Hade tänkt hinna åka på samma bussbiljett hem men icke, orkade inte betala mer heller så jag mötte upp mor vid hennes jobb och sen gick vi heeela vägen hem. Duktiga!
Jobbade på travet på kvällen. Satt bredvid Kim J. så tiden gick fort :) Men fasen vad tomt/ lite personal de är nu förtiden en vanlig travdag. Därför fick vi ju lite småköer iaf strax innan start, för de är ju inte mkt folk heller.
Sen skjutsade pappa mig till E&N, fast jag skjutsade ut Kim S. till åbyggeby först. Vid lidl tog nämligen jag över ratten. Gick skit bra! Tänkte knappt ens på vad jag gjorde, allt fick utantill, för munnen gick i ett på mig eftersom jag hade så mkt att tala om för min käre far! hahaha.
Blev förfesta lite på 30-40min hos E&N för sen bar det mot Slick! Jävla helvettes skiten kosta 80:-! Florence Valentine spelade, så det var väl därför. Hörde dem lite men stod inte och lyssnade, vela bara att de skulle sluta så man kunde dansa! Aldrig att jag går igen om nåt band lirar, som man inte ens vill se alltså. För inte kan man dansa då. Eller vi gjorde ju de visserligen men bara nedre nedregolvet, tråk.
Tror endå vi hade ganska kul! :) haha.
Sen promenixa vi till Stigslund, "efterfesta" hos E&N med Nomy i högtalarna! haha. He´s the King!!! Sen tog jag cykeln hemåt strax efter 3 nångång.

känns som ja behöveer någe nya kläder, kanske?! nat o elii ja o nat eli o nat dandinc

Idag vaknade jag TOLV!! :O Dra mig baklänges av förvåning! Det suger att gå upp så sent. Vad han jag med idag liksom? Ingenting alls förens jag vid fyra lärade cykla ut till byn och jobba lite.
Mocka och fixa åt Larsas hästar och sen hjälpte jag han skrapa, strö & mata Kossorna.
De är ändå härligt att vara där uppe i bondgården, avkopplande liksom :)
Min ponny var helvild när jag tog in han ikväll också. Han hoppa och for runt en massa när jag tog ut han ur hagen. Överenergi eller vad?! Lär sätta igång han nu igen om jag ska våga sätta upp Fanny på han ;P
Svängde in hos Sanna påvägen hemåt. Chilla och snacka med hon en timme typ innan vi tog bussen, jag hemåt och hon till Sarah. Länge sen vi talades vid! Lär vi göra om snart tycker jag och då lite längre hehe!

Imorgon blir det Halloween party! Men vad ska jag vara?! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0