Sista reklamen + fest hos Patrik

Äntligen har jag delat ut reklam för Sista gången! :D yes. slut på slavgörat nu.
Sen fixa jag alla hästarna uppe i bondgårn, som tur var kom Fanny och hjälpte till det sista samt intagning :)

Igår var det party! Startade lite hemma med mamma, sen förfest hos Elin och sen fortsatte festandet hos Patrik. Var rätt mkt folk där, vi var ju 10-12pers av dem ;)
Fick i mig lite för mkt alltså, haha! Halv ett (eftersom vi missade tolv) åkte Kim, Sanna, Emil, Johnny och jag till stan. (Missade 3 bussar igår på kvällen, vem är bäst?!)
Vart bråk på bussen mellan några killar, Sanna hamna emellan och fick handen uppskuren och jag fick kicka en kille så han skulle ge upp asså! Fan va ja kommer råka illa ut om nån ger sig på mina vänner märkte jag..
Slutade iaf med att vi + de där två killarna gemensamt begav oss mot Hangloose. Men pengar skulle tas ut och massa så vi kom inte dit fören skit sent så de kändes inte värt. Så vi var väl utanför en stund och jag hamnade sedan på Subway med syster. Alltså kvällen var endå jäkligt skoj! :)
Jag & Kim ägde på att snacka engelska med två kinerser, Leaf & Anthena. De skrattade lika mkt som vi åt oss HAHA ;D de är skit kul att snacka engelska på fyllan, då gåre ju lätt iaf annars suger jag på de språket, tyvär!
Lite bilder får avrunda.

patriks placekim o patrikfeest hos patrikfest hos patrik
fest hos patrikvisst är vi söta? ;DAthena, Leaf och jagsista bilden


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde att du tagga till som fan av bråk ;)

2009-10-19 @ 14:56:25
Postat av: Emma

sv: Nja, men hatar bråk så då taggar man upp lite för mkt för att få dem sluta!

2009-10-19 @ 22:02:39
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0