still the same

Alltså jag kan verkligen aldrig bestämma mig! Ena sekunden vill jag göra si och andra så, och de är ett enda jävla röra i skallen! >_<
Varför kan jag inte bara hålla fast vid en sak så skulle livet vara enklare?
Lär fan allvarligt ta och fundera över mitt liv, framtiden och vad jag vill göra med den!
Alla dagar är likadana, händer ingenting.
Vill inte att tiden ska passera obemärkt!
Som tex det här året har gått sjukt fort och vad har jag gjort? ne just det.

Nä nu lär jag sova, ska upp tidigt imorgon. Först träffa Emelie på stan och sen en sväng till valbo med Elin.
Jobbar på kvällen och sen får vi se om det blir utgång, vilket var inplanerat men ja tror jag skippar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0