21 Oktober

Dagen har jag spenderat med Ellsa, fast hon sov mest, så har vi gått på en promenad med Josse :)
Eftersom båda vi är sjuk bestämde vi oss för att hitta på nåt, skulle kikat film men blev promenixa istället.
Mot kvällningen övningskörde jag ut till mormor & morfar, gick brabra. Surrade lite med dom och stackars mormor har verkligen fått dåligt minne :( hon tjatar om samma saker om och om igen. Som att "är det Emma, eller vem äre?" Ja de är Emma sa jag, men nog sjutton frågade hon minst 5ggr till! 

Har jag sagt tidigare att jag inte kan tacka nej till jobb? Ja.
Så idag ringde Elisabeth från reklamen och frågade om jag inte kunde gå en helg till. Jag sa att jag inte hade tid, men så sa hon att de skulle blada reklamen så det bara var att dela ut för mig, för deras nya hade hoppat av.
Så då blev jag tvungen att säga ja.

Igår fick jag föresten bilderna jag beställt från fuji (tog bara två vardagar! snabbt!) som jag fick tips om från Juules.blogg.se. Så nu har jag ramat in några kort som sitter fint på väggen. Kan ju lova att jag fick en riktigt nostalgitripp av både glädje, sorg, skratt, saknad osv. av att gå igenom alla mappar år 06-09! Men skönt att ha lite minnen kvar från den "ungdomliga" tiden när minnet så småningom sviker! Såklart även när det finns också :)

För att fortsätta ltie angående gårdagen så hade jag kurs på kvällen. Åkte med Ginni med två elever, de andra eleverna körde Pax & Botino, Kim & Sanna - Limpan och Natalie red Jamira. Gick fint det!
Är bara lagomt irriterad på vår nye ungdomsansvarige! Är jag den enda? Nej knappast!

Imorgon tänkte jag försöka vara lite effektiv! Hur jag lyckas, de är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0