3days in a row

Kort sammanfattning av helgen.
I fredags var det b-day party hos Sanna. Vart chillande och roligt spelande mm :) Vi började så tidigt så jag började ta det lugnt, för att inte vara för bakis på Bollnäs next day, så när vi väl var på krogen var ju jag nykter! :/
haha.
Krånglande så folk missade bussen så jag ensam kom ner på stan. Hämtade upp Elin på Old Saints. Förövrigt höll jag inte på att komma in där för vakten trodde inte på att de var jag på legget! Bara för jag har färgat håret eller?
Gisses vad folk det var ute på krogen då! Kom just ihåg anledning två till varför jag inte vill gå ut på Slick på fredagar.. Kim & Sanna kom ner med ett bussen iaf. Fast vi han väl bara säga hej? Tog inte ens ett dans steg! Bara tappa bort varandra liksom.
Följde med Henke hem iaf :)

Några sköna citat från kvällen:

Vi förklarade för Madde hur våra kvällar brukar spåra ur osv.
Jag: - ..de hängde inte med i vårt tempo.
Sarah: -jamen de gör ju inte ens vi!
Det hade hon iof rätt i. Endel kvällar alltså. Ojjoj.

Sanna pratar i telefon med Tobbe. Hon berättar att Madde är hennes älskarinna..
Tobbe: - Jag tyckte väl att det var nå skumt med era skogspromenader!

Sanna: -..när han kom och plinga på.
Kim: -Plinga? Vi har inte ens en plinga!
Sanna: -men knacka då.
Helt allvarlig. haha. Spelar roll liksom!

sanna o sarahsanning eller konsekvens spelet kördespeoplesnyggaste röven utsessanna utser snyggaste aset

I lördags vart det att gå upp rätt tidigt och gå till Lidl för att åka till Bollnäs. Kul att komma partyklädd då, som tur var tog Elin med mjukisar åt mig! Men klackskorna till dem.. ;) haha!
Det var helt okej med folk på Bollnäs, men dåligt med spel. Småsummor.
När vi kom hem vid sju for vi snabbt till stallet och sen hem till Elin & Natalias place. Vart göra sig klar där fort och förfesta. Sara, Evelina och Malin kom också dit :) Senare även Sanna & kim.
Vi var ut på Hangloose. Kom dit typ ett så var vi inte där så länge heller. De typ sög. Alltså stället. Fan va ja är trött på Hangloose! Vi skulle gå och käka, men så halvvägs vart det bråk (mkt ovanligt va?!).
Sista bussen hem iaf.
Haha Sanna sa nåt så kul så vi höll på att dö av skratt! xD hahahaha!

Malin & ElinEvelina & Sarasåhär ser det ut hos elin & natalia (när vi endå är på g haha)

Imorse klev jag upp halv nio. Delade ut halva reklamen och sen tog jag tolv bussen till travet för att träffa Emelie. Vi skulle köra Jamira & Ginni, men de är tydligen kurs och skit så de var bara att åka hem igen. Lagomt segt! Ändå värre för Emelie som kom ända från Sandviken för det dock.
Kollar på Idol nu, eller lyssnar mest eftersom jag sitter vid datan. Alltså alla låter ju skit! :S Utom Erik :D
Kanske är bandet som är dåligt iof? haha.
Ska strax ut med sista reklamen och sen blir det käk med Kim & Sanna!

-------------------------------
Har nu varit och käka mm :) Nicens!
Jobba åt Larsa sen. Hästarna, men han vela ha hjälp när de släppte in kossorna från betet så ja gick stå minst 20min och vakta så inte kalvarna rymde. Inte en jäkel försäkte ens, tur iof ;D
Imorgon ska jag umgås med Sanna, var hundraår sen vi var med varandra. (Festande räknas liksom inte).
Så det ska bli skoj! :D Känner mgi fan som ett litet kid dagen före julafton! HAHA!
Nu blir det Cloverfield tills john blund kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0