dh maraton

Dagen har jag spenderat mestadels i soffan framför Desperate Houseviwes! Ellsa var lika trött hon som tur var.
Sen följde jag med till travet och körde Jamira på kursen, fast efter några bakvarv körde jag själv på rakbanan lite intervaller. Hon gick inge bra, fast de va ju kladdigt också. Eller hon liksom kändes helt ok, men tidsmässigt nej + jobbig galoppig, de har hon aldrig vart förr! :S
Så kom även klubbens nya russ. Toledo, en russvalack från Wången. Hoppas han passar! Stilig herre iaf.
Nu blir det fortsatt kikande på DH och imorgon blir det till Ams på möte!
Föresten fick jag förfrågan om att jobba på Romme på lördag, klart! Nice det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0