party + övningskörning

Vart party igår. Fixade mig lite hos stenmans innan vi for vidare, men skildes åt på stan. Skit skumt att vi först "hängde" sen åkte vi på olika förfesten för att senare träffas på krogen! haha
Iaf tog jag bussen till Evelina där hon, Sara, Malin, Lina & Elin redan var.
Efter en stund drog vi vidare mot stan, Old Saints. Var in en sväng på Rockbaren också och tillsist var vi in på Hangloose. Det var faktiskt en mkt trevlig kväll! :)
Avslutade med Subway och sen följde Elin & Malin med hem till mig och sov.
Träffade Dan på bussen så vi snacka med han & hans polare på vägen hem sen. Kom och tänka på åbyggebytiden och hur kul vi hade det där ute i byn för ett x - antal år sedan.
Just ja, jag lär färga håret svart - åtminstone mörkt - och klippa mig innan jag får komma in på Old Saints igen! haha 

malin häver cider
Denna bild får stå för kvällens härligheter haha!

Idag har jag faktiskt övningkört till valbo köpcentrum och sen hem, till Åbyggeby. Den du!
Körde den gamla segare vägen och det gick skit bra! Klarade rondeller och allt haha. Mer eller mindre ;)
Väl ute i byn vart det att hjälpa Larsa med skrap & strö kossorna och mocka o fix hästarna.

bilen da
Bilen ja körde märåva.

Näru, nu blir det lite Gossip Girl för att bli lite trött. Imorgon fortsätter körskolan!

Kommentarer
Postat av: sanna

MÅSTE komma ihåg att fråga malin vart hon köpt skorna. jag SKA ha dom!

2009-11-16 @ 21:23:44
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

sv: haha okej, ja dom är snygga! :D

2009-11-16 @ 23:19:23
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0