oldies

Nog för att tiden rinner iväg. Men den här dagen minns jag som igår! Ändå var det 26 oktober 2006. 3år sen!
Vi sminka oss till typ fjortisar med överdrivet med puder och spelade in filmer med kameran! xD
 Alltså fan att datan fick virus, endel var så jäklans klockrena! Kul som fan hade vi! Improvisation is the shit! haha
26 oktober 2006, jag & Sanna
Bilden var innan, samma dag.

Flashbacks angående datumet 1 Nov.
För...
Ett år sedan Nitro kastade sig över mig och de fick vara nog med hans hingstbeteende.
Två år sedan hade snön redan kommit, dagen innan eller nåt. Lyckas inte lista ut nåt mer som hände den dagen!
Tre år sedan kom första snön!


Kommentarer
Postat av: sanna

haha den där dagen var så klockren ;D vi var ju bästa på att inmprovisera videosarna. förstår inte ens hur vi kom på allt hahahahaha! tur att ingen annan har sett dom ;D



du hade färgat håret på mig där också btw :p

2009-11-02 @ 13:58:59
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahah jamenar de! xD Sjukt kul, vi hade sjutk kul hela det året!



Japp nufärgat där ;P ska ja lägga ut före o efter bilderna med? ;D hahahaha

2009-11-02 @ 14:42:30
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0