kört nisse, igår

Hmhm försöker tänka hur dagen har varit. Men kan inte komma på att den varit speciellt händelserik..
Var förbi andersberg med Elin, vi köpte med oss max. gott! men nä alltså. fy på oss!
På e.m. åkte jag ut till byn. Var förbi hos Sanna & Kim och snacka lite först innan jag gick upp till bondgårn.
Vart fixa hästar, skrapa/strö/mata kossor mm. Men ja tkr de är mysigt med djuren :) Kalvarna är så gosiga och ska vara alldelles uppien nu förtiden ^^

Igår körde jag Nitro och Elin - Pärla. De har typ lika bra kondis fortfarande trotts flera veckors uppehåll.
Sen hur det är i fortare tempo är ju en annan sak. Ska börja köra igång dem i dec. men snabbjobben får vänta tills om nån månad. Hoppas det kommer snö så de kan bygga muskler och variera träningen lite :)
Stretchade nisse efteråt och så duktig han var! han hatar när man håller på med hans ben annars.
Sen att jag har ett feting blåmärke på handen, har inte med det att göra, men han högg mig minnsan där! :@

Näru nu blir det lite playa del sol och sova. imorgon ska vi med släkten och käka på Dallas !
Någongång under natten kommer jag endå bli väckt av Elin, as usual. Bannemig om hon inte kan vara tyst!

Föresten inatt var jag tyst. Snarkade inte alltså! :D

nitro innan körturen
Nitro har lagt på sig lite magge ;)

HUR FAN I HELVETTE KAN ERIK GRÖNWALL HÄNGA LÖST?! Snackar om IDOL just nu alltså! :S *chock*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0