In the middle of the night

Klockan strax efter två ringde min mobil inatt. Trodde först de va mitt alarm så ja tröck bort haha.
men så ringde de igen, de va Elin. Inte ovanligt direkt!
Hon frågade vad jag gjorde typ sen gav hon luren till nån annan snubbe. Han pratade på och ja va ju hel trött så de tog hundra år innan jag fatta vem de va haha.  De va Tim S. iaf, sen skickades luren vidare till Robin!
Orka snacka med folk när man är dötrött! ;P
Somnade snabbt om och sen kanske en halvtimme senare rindge de igen, då va Elin utanför min port. Va bara att kliva upp..

Skit trött i morse men nu har ja iaf hunnit duscha. Känner för att ja nog ska vila mig från körtkortsteorin och dra ut på krogen ikväll.. men ja har inte bestämt mig helt än. Ewe har förferre iaf :)
Nu lär ja göra mgi klar för ska jobba v75 på travet och sen direkt efter det lär jag ut till stallet och fixa alla hästar och sen blir det party?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0