Halloween

Kul att allt jag skrev försvan! Sammanfattar lite kort Lördagen..
Vi startade upp hos mig med Tacos och drinkar. Jag, Elin, Sanna och Sarah.
Sen gick vi på till en lokalfest här i Hille, men det visade sig kosta lite mer en vi trodde så vi åkte vidare mot stan istället. Jag & Elin åkte till Gusten som hade förferre. Det var skoj! Så sköna människor hela bunten! :)
Men det var sen bara vi som begav oss till Hangloose. Mötte upp Kim efter vägen dit.
Vi fick stå i kö i typ hundra år innan vi tillsist kom in. Sammanfattar krogen med ett ord: Tråkigt.
Kimsara o thomaselin o saramalin
gusten och timsyster o jagelin o sara
jag på halloweenhanglooseelin på hanglooseja o elin på hangloose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0