Sol och bad (Hedesunda)

Det var mysigt i stugan igår. Vi grillade korv, käkade jordgubbar och choklad samt de drack lite vin.
När vi satt där ute och hade trevligt (om man bortser från all massor av mygg!) då känner ja hur de kryper på handen, så är det en fästing! Fyfan ja sköt iväg den jäveln fort som fan!
När vi sen lag oss för att kika film då skriker Elin. Då hade hon en fästing kröp på sig också. Dom tog och brände den!
Huah, hatar sånna där äckliga kryp! :S
Vi han nog inte se mkt film alls innan vi slockna ;)

Imorse klev vi upp halv tio. Käka frulle och drog till stranden. Sandsnäsbadet som ligger på Ön i i Hedesunda.
Badade litegran fast de va kallt i vattnet! På stranden stekte solen som fan! Jag kunde ju inte sola så mkt eftersom ja blev tomat igår, men satt endå i solen hela dagen :/ fast ja satt mestadels med handduk över benen och tröja på.
Mindre kul de, varmt som satan!
Nu lär jag vila upp lite innan jag solar igen. Allrahelst innan man följer med på Sofies upptåg! ;P

Vi åkte väl hem halv fem eller nåt. Följde med Elin hem en sväng. Där var de fullrulle på pojkarna Stoffe och Mouloa som tapetsera om Stoffs rum. Får se hur det blev nästa gång ;)
Sen åkte jag & Elin ut till stallet och körde Nitro & Pärla tillsammans :)
Nitro sprang runt och var alldelles svettig stackarn för all knott! Vart att dränka in han i myggmedel sen!
De var jätte duktiga och travade på skit fint :) Eftersom de blev så svettiga duscha vi av dem. Eller Pärla. Nitro fick damp så fort han fick lite vatten på sig, han for och stampa med frambenen för att visa hur jävla förbannad han blev! haha. De vart att svampa av han. Han ska fan gå att duscha en annan gång!

Nu är jag äntligen hemma och ska sova i min egna säng, nice! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0