fullrulle

Vart ut till Nitro direkt påväg hem från pal igår och sen han jag knappt vara hemma fören Elin & Malin kom för att bada. Så vi åkte till Sandtaget,eftersom de va oinbjudande i Hillesjön, jag tog årets första dopp!
Så skulle Elin på bio med Emil halv tio, så han kom och hämtade oss för klart jag skulle med när de skulle se Baksmällan! Vilken klockren film! :D Satt och skrattade ihjäl mig enheldel! ;D SE den!
Sen följde jag med Elin hem och sov där i A-berg.

Imorse gick vi upp nio och Sofie kom och hämtade oss så vi åkte till Brämmen och stekte.
Kom dit vid tio och åkte hem strax efter fyra. Tog ett dopp också, skönt! :)
Men de va rätt kallt att ligga och sola för de blåste så mkt. Sofie sa att solen inte tog nåt, för de kädnes ju så kallt.
Men icke, den tog som fan! Jag är rödsomentomat märkte vi när vi gick därifrån! gisses hahah! :S
Nu ska jag gå ut för Elin och Sofie kommer och hämtar mig nu så ska vi dra till stugan.
Ta kvällsdopp, kika film osv. och imorgon ska DE ligga och steka i solen medan jag håller mig i skuggan eller i vattnet ute på Ön ;)
Är lite brun nu iaf ;D

jag tomate
Jag ska börja träna för beach -09 nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0