filmfestival

Filmfestivalen hela dagen idag. Tyckte väl att de var ett i överlag dåligt utbud i år. Gillade skämtdokumentären Media vs. fordon, haha så man skratta! ;D men annars tycker jag vi mp3:ors filmer var bäst :)
Filmen som vann var iaf Det finns inget att säga, som den andra gruppen rbl 3:or gjort.
Men så fanns det ett till pris i år, där alla i publiken fick rösta, och vilken vann det?
Jo, Att flyga utan vingar! Min grupps film alltså ;D Nice!
Sanna och Elin földje med mig hem sen och fick kika på klänningen vad de tyckte. Men ja tror faktiskt jag ska behålla den och ha på studenten då :)
Fan va sugen ja är på att läsa en bok, haha, speciellt Expert på attt rodna!
Nu ska jag krypa i säng, ikl. 22 en fredag kväll! Ska lägga mig och kika på Ung Rebell med James Dean! :D
Har aldrig sett någon film med honom faktiskt, så de ska bli spännande, har alltid velat sett men inte kommit mig för liksom. Gillar inte gamla filmer och denna är ju sen 50-talet!
Han är ju snygg och älskar han citat!



!james dean  james dean
ojj..vad hände med texten?!


Kommentarer
Postat av: sanna

ja klänningen var ju skit snygg :D

2009-06-07 @ 12:35:43
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

men vi kommer ju se ut som helan och halvan :/ hehe

2009-06-07 @ 15:54:39
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0