onsdag

Vaknade så sent som 10.50 idag! :O hehe. Strålande solsken har det vart (och är?). Ville och bada men de vart inte så.
När mamma kom hem har vi gjort Lasagne. Jag en veg. och hon en vanlig. Det vart gott! :D
De är ju skit gott och ja har inte kunnat äta de på flera år, sen jag blev vegetarian.
Nu ska vi strax åka till valbo och sköta Camilla & Magnus katt eftersom de är bortresta.

Sen har jag inte besämt om jag ska köra Nitro eller göra det i morgon och cykla ner på Sommarkväll för att träffa SS..
får se :)

Jag vill ha ett jobb!!!! Jag behöver pengar! Det finns inga jobb ! :(
Kommer sakna klassen och faktiskt att gå i skolan, då visste man iaf vad man hade framför sig ett tag.
Nu har jag ingen aning :/

Min förra klass, MP1b var vi där.
Här var vi Mp1b= 3år sen. Bara för att inlägg blir tråkiga utan bilder..

Kommentarer
Postat av: helena

Nämen, jag visste inte ens att du va vegetarian :) Jag tycker att det är skrämmande nu ;o man har verkligen inget att gå tillbaka till, skolan var ju ens typ.. stadiga punkt eller hur man ska säga. Nu är allt så ovisst ;o

2009-07-29 @ 17:52:03
URL: http://lyvani.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Haha jo typ sen 5:e klass ;P fast äter fisk o kyckling.

Jamen eller hur! De är läskigt faktiskt :S

2009-07-29 @ 19:17:18
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0