imorgon banan

Jag glömde ju totalt bort det, men igår f.m. var vi hos farfar för han fyllde 70år! :)
Fikade osådär och såg oss runt, inte vart hos han sen en snabbvisit när han flytta in -03(?)
Han hade söta kissekatten också, Pajaso. En sån där raskatt som vinner priser i utställning.

Idag har jag vart ut till stallet och tömkört Nitro. Provade att ha käk på. Han velade inte riktigt gå framåt utan var glad när han fick stå still. Pucko. Men vi gick till Stenmans och hem igen + sprang. Gick bra! :)
Han har visserligen haft käk hos de förra ägarna, men ja har lärt mig att jag ska göra saker som om han aldrig haft/ gjort det för vid det här laget..
Sen undra Larsa om jag kunde fylla hö och ta en promenad med hundarna, så visst kunde jag göra det. Men så gick ju klockan så ja lära springa till bussen ist! Å andra sidan är de ju inget ovanligt vad gäller mig och tider.

Imorgon ska jag och pappa ta in Nitro & Pärla till banan. Sen skulle Elin evt. komma dit.
Får se om de kan åka tsm först o främst. Jag kommer få stress!

nitro med käk  nitro med käk  sötnitro  han har stil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0