Raderat bilder

Vaknade klockan 06.50 idag och kunde inte somna om. Slog på en film, Animal (med Andreas Wilson) istället.
Den var väl rättså bra. Tänkte att jag kanske skulle bli trött och somna om till den, men icke. Piggelin var jag!
Har suttit vid datan hela dagen, fy fan! Kunde knappt kolla upp mot himlen när jag sedan kom ut, de stack i ögonen.
Fast jag har ju suttit och kollat igenom skivor va jag har för bilder brända och raderat enheldel av dem i mapparna :)
men de finns måååååååånga fler skivor att gå igenom. De tar tid >_<
Har iaf raderat 1955 bilder hittills. Kanske kan datan bli lite mindre seg snart.
Ska fortsätta sen :)
En jäkla nostalgitrip åker man på iaf!
Nyss kom ja ut ur duschen, har vart ute och joggat uppe på spåret. Mamma följde med, fast hon gick.
Jag han springa två varv medan hon kom i mål på sitt första ;P
Pressade mig ganska bra, men gick emellan åt. Sen gick vi ett tredje varv tillsammans :)
De är så jävla skönt att springa, lär fan gört oftare!

Nu ska vi troligtvis dra på Bilbingo, jag, mamma och Sanna ;)

Slänger in en schysst låt!

Jag gillar egentligen inte Winnerbäck, vet inte varför han är ju liksom rätt bra..
Men den här låten är iaf as bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0